Poniedziałkowy Zielnik: Bratek

Nadszedł poniedziałek, a więc pora na Zielnik. Dzisiaj na celowniku BRATEK, znany też jako fiołek trójbarwny.

1. Łagodzi objawy trądziku i egzemy.
2. Ma delikatne działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne.
3. Silne właściwości moczopędne i oczyszczające z toksyn, zapewniają organizmowi detoks i bardzo pomagją przy zapaleniu pęcherza moczowego.
4. Wzmacnia naczynka.
5. Ułatwia przyswajanie witaminy C. Sam dodatkowo też działa antyoksydacyjne.
6. Łagodzi zapalenie spojówek, obrzęki i cienie pod oczami
7. Pobudza przemianę materii i zmniejsza uczucie głodu.
8. Usuwa wzdęcia.
9. Pomaga pozbyć się nadmiaru wody z organizmu.
10. Łagodzi objawy kaca.
11. Zapobiega żylakom.
12. Działa napotnie, wykrztuśnie i przeciwkaszlowo.

Jak widać, bratek jest przyjacielem kobiet, dba o piękną cerę i figurę. Można go dostać w postaci tabletek, albo herbatek . Jedna i druga opcja kosztuje po kilka złotych. Ja wolę sypkie zioła, mieszam je z czystkiem i zaparzam.

Dość szybko można zauważyć jego pozytywne działanie na cerę oraz moczopędne. Ja u siebie widzę także to, że od kiedy piję bratek,przed okresem nie puchną mi nogi i dawno nie widziałam już na swojej twarzy worków pod oczami mimo, że od ponad miesiąca śpię mniej niż zawsze wydawało mi się, ze potrzebuję.

Jak dla mnie totalny superfood.

PS: Zdjęcia nie należą do mnie.
Bywajcie :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia